2007-03-08

SHITTY CITY

ew. mitt huvud känns som en bomb på väg att explodera. tur att jag inte ska jobba imorgon så jag kan fokusera på annat. min disk tillexempel. känns fan som med små barn när jag tittar på den varje gång. blir bara större & större. växer om ogräs. & nåt som jag däremot skulle vilja växa som ogräs är mitt hår. enligt alla andra gör det ju tydligen det, men i mina ögon blir det bara kortare & kortare. jag tror jag börjar bli paranoid. börjar bli förresten? hah.

det verkar som att jag ska till KB & dricka bärs iallafall. & sen en brick kanske? jag gillar det här med att vara ledig & dricka på krita. det är definitivt något jag skulle kunna vänja mej vid.

var på ikea förut med mats, göran & tonkan. köpte gardiner, påslakanset, överkast, ny "prydnadskudde", ljus, galgar, matta & sånt krafs. jävligt välbehövligt faktiskt. & så har jag fått upp lite tavlor. så nu kanske man tillochmed kan vara här inne & tala i mobilen utan att folk tror man står i trappuppgången.

Hey, it's time to move away and shine, You can be all you ever want in a dream. You can take time along the way, let this music in your head. You can see all you ever want inside a dream, and if you take this time, if you will move their eyes: You'll find it's all been a dream, 'cause It's the only way, For you to be

0 comments: