2007-03-29

HEARTBREAK TOWN

kan fortfarande inte fatta att jag FINALLY lämnar karlskoga. visserligen inte för alltid, men för en bra jävla stund iallafall & det är nog det bästa som hänt mej i livet. det är ju det jag alltid velat & alltid strävat efter. det här gjorde du bra, madeleine. idag har jag gjort en del nyttiga saker som behövs innan min avfärd. bokat tid för byte av p-stav, sagt upp bredbandet+telefonin samt fixat nytt pass. go me. nu har jag typ tusen minus tre saker kvar att göra:

- tömma lägenheten
- fixa skattemyndighetsgrejen
- packa
- & med det fixa en resväska eller två
- boka in visning av lägenheten
- fixa alla nycklar
- fixa så mamma kan betala mina sista räkningar
- ringa elbolaget
- växla pengar
- tala om sista lönen med jöbbet

osv osv. & det viktigaste är väl att ta farväl av mina elzklings. känns typ som att jag ska åka för att aldrig mer komma tillbaka & visst, det kommer säkert kännas så efter ett par månader, men wtf, ett år av flera dussin som vi ska tillbringa tillsammans känns som att vi kan undvara. & det kan nog vara bra med lite distans. så har ni lite tid på er att snacka lite skit om mej också. haha ^_^ men jag hoppas & vill verkligen att ni kommer ner & att jag kommer upp. men. det är ju 1½ vecka kvar, så vi har ju så gott som all tid i världen på oss att tala om det. but nobody loves you like i do.


(and it's a little bittersweet anyway, cause im leaving my heartbreak home and everything that reminds me of you. and i'll be looking back and see, that i was never really that in love with you)

0 comments: