2007-03-10

LIST LIST LIST

jag har verkligen ingen självrespekt.

Dricker: loka citron med sugrör för tillfället. annars juice, vin & oboy. Äter: typ inte alls nu för tiden. TRIMSPA <3> Gillar: ångestfria söndagar. & att sova. det är gött. Läser: djävulen bär prada, bakom stängda dörrar etc. Tränar: på att bli en bättre människa. går lite sisodär Favoritfärg: brun&svart Ogillar skarpt just nu: bakfyllan som tagit över mitt liv Har ångest över: hah det är ju för fan bara att välja & vraka. Tror på: liv efter döden & spöken (same shit kanske?) Favoritfilm: eternal sunshine of the spotless mind & bridget Schampo: herbal essences Vill kunna: vara ärlig även när jag är nykter. & sluta vara ärlig när jag är full. Avskyr: karlskoga Är osäker på: vad jag vill Har problem med: alkoholen kanske. lite i varjefall. sägs det. Skulle vilja ha: självrespekt Tycker att: det ska bli gött med lite vår. Är svag för: det mesta Fattar inte: varför ens Favoritdoft: gucci. envy me 2.

0 comments: