2007-03-12

WE DON'T NEED NO EDUCATION

det kvittar vad man än går för linje i den här stan. alla vägar leder till transcom. jobbar as usual, som ni kanske förstår. så jävla gött att jobba kväll alltså.. idag ringde även ägaren till lägenheten jag ska köpa. bostadsrättsföreningen hade fått in papprena, så i veckan ska jag skriva på kontrakt minsann. vuxenpoints, yes.
& vad faaan ska jag ha för färger i vardagsrummet/köket? i hallen ska jag ju ha likadan tapet som lotta har i köket, fast den vita varianten. sen har jag ju tänkt att måla upp tattoon jag ska göra på någon vägg. mm. tricky, tricky.

sitter & planerar lite inför lördag också. tror att det kommer bli hur great som helst. även om det bara är jag ensam på red brick så kommer jag ändå vara full&glad. finns väl inget egentligen som inte skulle kunna ta det ifrån mej. eller jo, såklart det finns, det finns det ju alltid & jag vet att jag säger att jag är större än så, & jag börjar tro på mej, men på lördag kommer jag verkligen VARA större än så. jag får hålla mej sams med spriten bara. får se hur det går. ska nog ringa till letten sen & säga att dom inte får servera mej efter 23.. ^_^

slutar om en timme typ. dynggött. är så daaaamn sugen på lite nikotin just nu, men har ju såklart ingen. inte ens snews liksom. ovärt vafan. som tur är kommer ju nina & hämtar/skjutsar hem mej sen, så då kanske man kan snika lite cigg.. & på tal om nina vet jag vad jag ska få av damen. ett kollage på henne. hahah. så jävla klockrent. hoppas bara att hon verkligen gör det. skulle fan vara guld. & puss på dej, baby.

0 comments: