2007-03-16

TALK A LITTLE, PICK A LITTLE

dan före dopparedan. haha. you know what i'm talking about ;) njet. men en dag to go & sen behöver jag inte ringa fler pinsamma samtal om utköp. YES.
gårdagen var mucho bra. jobbade & snackade en hel del med brudsen i mitt skepp framåt kvällsningen. alltså.. man vet ju inte vad man ska tro. hah. men men. det handlar säkert om att hitta sej själv & bla bla. men ruligt var det. as hell faktiskt. sen drog jag & nina iväg till folkets hus där restaurangshowen såklart var slut. ska försöka kompa så tidigt som möjligt idag så jag hinner se idag iallafall. stråkarna sa ju att det var bättre än förra året. det dom nog egentligen menade att DOM var bättre än förra året. vafan. stå där & snacka skit om es3love. det var det värsta jag hört. mongoloids. ruligt att träffa kennuth också. sweet. aaaanyway, sen drog jag & nina till hennes bf. alltså, han har alltså en RÄKA en SHRIMP en LITEN MATRÄTT i sitt akvarium. hahah. det var fan rätt creepy. & nåt som också var creepy var fiskmaten. smakade typ.. stall? typ hö blandat med gödsel. hoppas det var nyttigt iaf? ^_^ sen kollade vi på saw 3 & jag däckade såklart as usual. men den verkar bra iaf. ska försöka kolla nån annan gång.
& idag stan en sväng med carrut & nu hjema. har köpit fika också. till min grupp. jordgubbar & cheesecake. nu jävlar ska vi fetta.

0 comments: