2007-03-30

ALLA ÄR HÖGT ÖVER STADEN

idag är det fredag. känns inte som fredag ett dugg & det har nog aldrig känts skönare. ska inte bli full, inte dricka alls, bara ta det lugnt. ska även jobba imorgon. tjäna lite stålar är ju aldrig fel. & den här helgen kommer inte inte inte sluta i ångest. & visst, han kommer bli ännu mer förvånad den här helgen, än förra. känns bra, men känns bajs att det ska behöva vara så. men men. alla har ju inte alla hästar i hagen jämt. & nu syftar jag på mej själv.


ringde skatteverket förut. hon kallade mej för utvandrare. kändes stört. med tanke på att det är en av mina favoritfilmer. & kanske för att jag kommer bli en ut/invandrare. & vartihelvetet ska jag göra av mina grejer? marilyn-tavlorna tar ju iofs nina & det är ju bra. så jag vet vart jag har dom. men resten då? min dator? min teve? mamma tyckte att dom skulle sälja teven. men NO WAY. den följer med mej i graven. & vart ska jag göra av ullis köksbord+stolar? så mycket frågor, så sjukt lite tid. tio dagar ffs. helt sjukt. måste ringa pappsen också, & säga att det inte blir någon renovering av "den nya lägenheten".. mm.

0 comments: