2007-03-04

"FUCK THE PAIN AWAY"

ordet har fått en helt ny innebörd. om det är bättre/sämre vet jag inte, men jag skiter i vilket så länge det funkar ^_^ & ALL ångest är bortflugen, fastän jag drack & fastän det är söndag. helt jävla underbart. lite märkligt känns det dock, men det är väl bra i guess. på tal om ångest var jag som vanligt hos mats innan. & som vanligt vid tillställningar som gårdagen bjöd på blev han tok-utslängd när statt öppnade klockan 22. hahah. det finns fan inget mer underbart än att sitta & lyssna på allas storys om mats bravader när han är ute ^_^

imorgon ska jag först till sjukan & tala lite & sen ska jag jobba. jobbar mellanpass hela veckan. ledig tors+fre & sen kör jag 7-dagars. & sen jävlar i helvete blir det pardey. då åker jag & lotta ner till systemet & hänger på låset med stans alla andra alkoholister.. ^_^

How did you scare away your soul?
So many times that I have seen,
That with right there comes many things.
In hope that you will change your ways,
I pray that you will fall today.

0 comments: