2007-03-06

AND MY LIPS, THEY DON'T KISS LIKE THEY USED TO

förbannat bra dag faktiskt.yes. började med taxi till jöbbet as usual, dagen gick snabbt as hell, fick kompa en timme, drog till öret med jessica, mange, carou & lotta. jessica & magnus the lucky bastards har ju fått för sej att skaffa hund. & inte vilken hund som helst, utan världens sötaste dessutom. den var så söt så jag skulle kunna dö för den. till och med lotta gillade om liksom, & då är det fan bra. & ooh, är så glad för min jesybaby. det är så himla gött att se att iallafall en fjärdedel av vår lilla skara skiner för oss allihopa. aw.

sen drog jag & lotta till anders iallafall. kollade på Beck. Advokaten. svinbra faktiskt. tänkte precis avslöja slutet, men det skulle väl inte uppskattas så jag bangar nog den idén. blev en hel del snack också, & precis som vanligt tycker vi precis likadant. sånt är ju också rätt nice. att få feedback för att man tycker/tänker/känner händer ju faktiskt inte så ofta som man önskar, så när det väl händer, händer det stort. tack iallafall. dagen har varit great.

& nu, när jag kom hem, har jag fått två avier också. en tredje från h&m & FINALLY har mina grejer från asos kommit, vilket betyder att jag kommer vara hetast av alla på min birthday. & det är väl inte mer än rätt egentligen. har en känsla av att det kommer bli hur bra som helst. nu när jag & mamma har kommit till det stadiet i våra liv då vi faktiskt kan tala med varandra, & faktiskt uppskatta varandras sällskap på ett relativt högt plan. & lite alkohol på det vet ni, det är fan guld. dock saknar jag fortfarande svar från en person. & det skulle vara nice, det skulle det, men jag tvingar ingen. saknar, däremot.



and you say that i hurt you,
and your voice is like a prayer
well, maybe i hurt you sometimes,
let's contrast and compare
lift up your shirt, the wound isn't there

0 comments: