2007-03-22

WHATEVER TOMORROW BRINGS..

bored to the god damn bone. vet inte om jag orkar vänta på att maja charlotta slutar. känner för att lägga mej & däcka i soffan bara. verkar som att det får bli så faktiskt. är ju outsiders & sånt ju. får se. kanske slår på en film istället. fick ju faktiskt Utvandrarna i present, som skall kollas flitigt på.


imorgon blir nog hur bra som helst. först jobba till 16 (om jag inte får kompa förstås) & sen leka med nina & dom & sjunga singstar & dricka vin & sen slagga hos nina. på lördag blir det tidig uppgång för brudgöra: BLOMSTERMÄSSA. haha. men men. det blir nog grymt. & sen gruppferre & sen wickan. är ju band har jag hört en del rykten om..

fick min lönsespec idag också. plus typ 1500:- i provision & typ minus 3000:- i karens. så jag förlorade väl en hel del kanske. plus att det var gammal sjukdom som låg kvar. & så har jag ju 2 hyror att betala = ca 8 papp. så då lämnar väl det typ två tusen kvar att leva på. fast kom ju på nu att jag ska ju tatta mej också. god damn. jag kommer vara en fattig kvinna. tur att jag har en del skulder innestående hos en massa folk. eheheh. but i am going to die. men men. har ju levt som en gud i mars, så det räcker väl & blir över. det enda jag riktigt ska lägga pengar på denna månad är mina nya pills som är beställda. yes. en & annan kortison skulle ju behövas också. får väl ringa till vårdis & se vad dom säger. på tal om vård är det ett annat ställe jag skulle behöva besöka. eller två kanske. men ett mest. så jävla skämmigt att gå dit bara. som när man går hem från någon dagen efter, på the walk of shame, det verkar som att det lyser "HOE" i pannan på en. så känns det typ när man går dit också. aja.

0 comments: