2007-03-24

DO OR DIE, BUT DON'T DENY

trött dag big time. vaknade hos dejv, kollade lite youtube & sånt. drog ner på stan för en snabblunch med carou & magnys & sen hem igen & på med mysisarna. skulle ju sova tänkte jag också. men smartass som jag är drog jag ju såklart i mej en red bull (vodka höll jag på att skriva)..

sitter & försöker tänka ut kvällen. om 3-4 timmar ska jag vara hemma hos emma iaf. innan dess har jag väl tänkt att laga till en liten bit mat kanske, duscha,fixa frill, kläder & make & kyla mina bärs. plöh.

sitter & talar med jånni på msn också. jag kommer aldrig få en man. men wtf, I DON'T NEED A MAN. jag behöver lite bärs & the killers & lite pepp & mina cigg. annars är det lugnt. som vanligt svinkallt i min lägenhet. förstår inte riktigt varför, faktiskt. fitt-hyresbostäder. jag hatar dom. & fan vad jag skulle behöva bli lite mer brudig. inte brudig när det gäller att tjuta & sånt för det gör jag ju tydligen hejvilt, men att sminka sej är fanimej bland det tråkigaste jag vet. samma sak med att gå i affärer alá h&m - finns inget tråkigare. tacka vet jag asos.com alltså.

0 comments: