2007-03-09

OH I WISH I WAS A PUNKROCKER

kaffe, cigg & beastie boys är tamefan livet. eller varför inte picture med sheryl & kid rock? allt jag ser framför mej är jag & carro på två pallar, med en gitarr. jag som sheryl, & hon som kid. på red brick. haha. that's hot.


någonting annat som jag lyssnar på är ju fortfarande trumpets med flipsyde. en av världens bästa låtar. så jävla mycket sensommar, så jävla mycket höst, så jävla mycket roadtrips & så jävla mycket martin. & det är fan sjuukt länge sen det ens var höst! för tre månader sen var det liksom julafton snart. & OM lika många månader är det hultsfred. jag vet inte om jag pallar det är så mycket mer. när kom vintern? & när försvann den? iofs gör det ju inte så jävla mycket att den inte kom överhuvudtaget kanske, men nu går det för fort. nyss var det ju första juli liksom. nyss var det ett halvår kvar till tjugo. nu är det en vecka. jorden, stanna. jag vill hoppa av.

0 comments: