2007-03-27

TURN THE PAGE, AND WALK AWAY

jag har en fin vän på jobbet. emmbom heter hon. eller, det heter hon ju inte på riktigt, men man kanske kunde önska? skulle bli en hel bunt fina namn om man tog sitt transcom-namn & gjorde om det till sitt vanliga. emma då, skulle bli emmbom, jag skulle bli madbjo. & sen har vi ju alla snygga som: kripon, nurkül, jeslov, charlyd, harbaj, davbjo, henelf & sebwah. just sebwah låter lite som "say whaaat?". eller det kanske det inte gör. kanske är min hjärna för utmattad för att ha såna här menlösa konversationer med mej själv..

vad som kändes som en kvart visade sej vara en hel timma. Zelda - A Link To The Past på super nintendo är farligt farligt, men härligt härligt. fast just nu är jag i en borg där jag inte riktigt vet var jag ska hitta bossen. sånt är jobbigt & framförallt frustrerande när man inte kan spara heller. umf. får nog fråga mårtis om han vill komma hit & lösa åt mej.

annars har hemmakvällen inte spenderats på något annat sätt. har druckit kanelthé & spelat tevespel. egentligen vill jag ju lägga mej & läsa lite. har ju faktiskt fått en ny bok av mami. men jag håller ju redan på med 2-3 böcker & börjar jag med en till vet jag att jag bara inte kommer läsa ut den på ett tag & det skulle ju inte vara så tacksamt. eller hon kanske inte bryr sej iofs. BAH svammel.

hursomhelst ska jag iaf gå & lägga mej i soffan nu & förundras över folks idioti.

0 comments: