2007-03-11

..AND THEN IT CAME TO ME

sitter på jobbet & nördar as usual. har dock ångest efter helgen & vet inte ens varför. hur värt är det då? kanske är det inte ångest isf? men men. skit känns det iallafall. & bakfull som ett svin är jag. vill åka hem. ligga i soffan. läsa & lyssna på nationalteatern & längta till våren. jessica har btw också sett en mygga nu. spring is coming to town. zind, jag menar't.

gällande allt det andra så bör jag nog följa dom andras råd. även fast jag vet att jag aldrig gillat det där med att följa andras råd innan & alltid lyssnat på mej själv i första hand. men jag vet ju själv när det gäller mina egna vänner & deras blindhet, att det bästa är nog att lyssna på andras råd iallafall. ah det märks. orka ens.

& jag har en känsla av att det är nåt som är påväg att hända. ingen aning om vad & jag vet inte om det känns bra eller dåligt. men det är någonting som är på väg hit. eller någon kanske? eller kanske NÅN? hah. the man of my dreams.

Vi borde inte sitta här och glo på TV varje natt. Man blir ju knäpp. Vi borde dra. Men det är ingen som har lust. Vi var naiva, glada barn, tills vuxenlivet hann ifatt. Nu är vi barnen av idag, och dessa barn har ingen lust. För det är ångest, tvång och höstsäsong, och ekonomisk undergång.Varje hinder är så tåligt och robust; så det är ingen som har lust.

0 comments: