2007-03-09

BORED TO THE BONE. IGEN.

VEM KRAMADE DU SENAST: frida, igår VEM SKREK DU ÅT SENAST: mej själv. angst angst angst baby. VEM VISKADE DU ÅT SENAST: hah. minns inte. weird fråga. HUR LÄNGE SOV DU INATT: typ 6 timmar mer eller mindre NÄR SKA DU GÅ OCH LÄGGA DIG: det märks VAD ÅT DU SENAST: köttbullar, mos, lingonsylt & sallad VAD GJORDE DU FÖR TRE TIMMAR SEN: kollade på schindler's list VAD GJORDE DU IGÅR: shopped the pain away VAD SKA DU GÖRA NU: not much. sitta här ett tag till. duscha kanske. & kanske fixa lite alkohol. VAD SKA DU GÖRA SEN: laga mat kanske. & på statt & kolla band VAD SKA DU GÖRA IMORGON: jobba kväll VEM TRÄFFADE DU SIST: KB VEM SKULLE DU INTE VILJA TRÄFFA NU: jag vet inte. jag gillar folk. VAD ÄR DET BÄSTA JUST NU: LEDIGHETEN. & att min disk är far far away VAD ÄR DET SÄMSTA JUST NU: vill sova några timmar till, men det går ju bara inte GILLAR DU HÄSTAR: jajo det gör jag väl. roligt att rida jue. ÄR DU VEGETARIAN: nej. jag dumpade det för några år sen. leverpastejen tog över mitt liv. OM NEJ, VARFÖR INTE: leverpastejen tog ju över mitt liv sa jag ju ÄTA ELLER SOVA: hahah. eftersom jag är ett föredetta fetto svarar jag faktiskt sova. men det hade jag nog gjort oavsett vad det stod innan. SPARA ELLER SLÖSA: slösa, mestadels BOR: själv i en tvåa. kallt som satan är det också. fuck HSB. TILLSTÅND: pigg. litte illamående. fundersam över ikväll. STÖRSTA RÄDSLAN: ensamhet HAR DU NÅGOT JOBB: yes i do TRIVS DU MED DET: oftast SAKNAR DU NÅGON NU: no. not really. eller ja, bröderna, men det är ju konstant. & lite motivation kanske. NÅN DU STÖR DIG PÅ: mej själv FAVORITFIK: finns ju så många att välja mellan menar jag. paris. VILKEN VAR DIN FÖRSTA FESTIVAL: stranddagarna! hah. men hultsfred. HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: ew. nej. VAD TYCKER DU OM SEX FÖRE ÄKTENSKAPET: bra idé om man gillar sex. annars kan det väl kvitta. BARNDOMSIDOLER: new kids on the block. roxette. bon jovi. VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: mögel HAR DU NÅGOT DJUR? en katt hos mama HAR DU NÅGRA TRUMMOR? nej, men jag har sprit TITTAR DU MYCKET PÅ TV? 24/7 VAD KOSTADE DET DU HAR PÅ DIG: fick mysdressen från h&m gratis eftersom jag var så snäll & beställde. sen trosorna då & det vet jag bara inte. SOVER DU NAKEN: när man har en mysdress? eh naj. BOR DU ENSAM: i do. men snart bor jag nästan med mats. VILKEN FÄRG HAR DINA VÄGGAR: vejta SKA DU SE NÅGOT PÅ TV IKVÄLL: noeps VEM FICK DU MAIL AV SENAST: TL på BBB VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU: djävulen bär prada, självkänsla nu! & bakom stängda dörrar VAD GÖR DU OM ETT ÅR: bor på fröding, jobbar på transcom & sitter på red brick. hahaha, tänk om det blir så. GILLAR DU ATT DUSCHA OFTA: till och från. inte bra för min hudtyp det där. LÄNGTAR DU TILL DIN NÄSTA FÖDELSEDAG? i do. & snart är den också. VAD GÖR DU PÅ INTERNET?: snokar, laddar ner musik VAD BORDE DU GÖRA NU?: spela gitarr VARFÖR GÖR DU DET INTE?: jag är väl på väg god damnit

0 comments: