2007-03-31

THE IRONY OF IT ALL

jaha. nu kommer chefen & säger att jag är 2h & 45 mins för tidig på jobbet. VÄRT...

ikväll vet jag inte riktigt vad det blir. är sugen på att bara dra hem & slagga & förmodligen blir det nog så också. kanske drar hem till mami & lånar en film eller två. packa måste jag göra också. känns rätt bistert.. imorgon SKA jag iallafall jobba dagpasset. gött.

har talat lite med lottfi idag också. hon var minsann hos en man hela natten. möjs förej :) asch. egentligen vill jag inte tala med någon av dom. kommer bli fetingledsen när jag åker jue. sucks sucks sucks. lotta & nina skjutsar ner mej till götet iallafall. tur det. annars hade jag nog inte överlevt. åka flyg själv är säkert ingen hit liksom.

So paint your face up something elegant, and this town maybe a darker shade of red. 'cause a long night means a fist fight against your pillow, and my pearly whites. I wanna hear you scream. You like me better on my knees.

0 comments: