2007-03-27

THE SOUND IS THE WORDS

uh. fattar inte ens vad jag gör vaken. eller jo, det gör jag ju, iom att jag sov hos lotta & hon började kvart i sju, men att jag inte har gått & lagt mej igen stör mej lite. kommer vara så sjukt trött sen. bajs. & har fått en elräkning också, som jag inte fattar ett skit av. står att den avser augusti-januari, men vad är det isf jag har betalat 300:- till varje månad sen jag flyttade in? weird. det där med fakturor är ju inte helt min grej alltså.

har sökt om ledighet i helgen också. hade ju helt glömt bort att jag ska jobba egentligen & det går ju inte. ska ju till linda baby. får se om jag får ledigt bara. men enligt sebban skulle det nog inte vara några probs. sweet. då innbär det en ledighet som avser tors, fre, lör & sön. nåt jag definitivt kan leva med.. ^_^

har inte fått nåt mail från carouline än. hoppas hon har det gött i thailand iaf. dricker mycket bärs, solar&badar osv. förhoppningsvis kanske glömmer lite? men vem är jag att säga så, egentligen..? hm.
på tal om varmare ställen så hade jag min telefonintervju igår. hoppas den gick bra iaf. kändes lite tafatt, men ändå helt okej. men det märks väl helt enkelt om jag lyckades eller inte. nu hänger det på sebban. men han är ju världens bästa, så det ska nog inte vara några problem. i sure hope so, anyway. vafan annars ska jag hitta på liksom? jag flyttar från karlskoga iallafall. örebro skulle vara rätt sweet.

0 comments: