2007-03-31

NOTHING IN THIS WORLD

för att dämpa nervositeten bestämde jag mej för att jobba i helgen efter allt. fastän jag fick ledigt. annars kommer jag bara sitta hemma & röka & kolla på film & vara just nervös. & det pallas bara inte. dessutom har jag en fetingbra anledning till att inte gå ut heller. mm. igår spenderades iaf med ninurt. vi kollade på love actually & sen hoppade jag fram ett hus & hade sleep-over hos/med dearest mats. vi försökte kolla på anne franks dagbok, men tvärsomnade. sen att det var laura ingalls gjorde ju saken inte bättre ^_^ nej. dags för en lista.

Har du någonsin:
följt skilda världar? lite halvt när jag var liten sagt nej till ett samlag? ja, otroligt nog snott någons mobiltelefon? nej, men hittat en varit medvetslös? det beror på hånglat med nån riktigt ful? hah. all the time. hånglat med fler än 50 personer? förmodligen, ja gjort nåt riktigt dumt? nja, det vet jag väl inte. men jo, det har jag nog. gjort nåt du verkligen ångrar? jag ångrar inget. men vissa saker bör kanske vara ogjorda.. blivit full på ett släktkalas? hah jäpp varit full i skolan? studenten ftw blivit portad från en krog? nopes varit otrogen? jomen varit full på julafton? jäs varit nykter på nyårsafton när du var över 15 år? faktiskt slagit sönder en tv? nopes önskat att du var det motsatta könet? ibland kanske varit gravid? nopes, inte en gång fått barn? inte det heller åkt ambulans? nopes gjort nåt riktigt olagligt? jodå torkat dig med handduk när toapappret tagit slut? haha isånafall måste jag ha varit drängfull & då är det inget jag minns iallafall fått din mamma att gråta? jodå blivit polisanmäld? nopes slagit ner någon? no. jag är en svagis. slagit någon blodig? nopes skämts över dina föräldrar? när jag var mindre & i den åldern man skäms över sina föräldrar skämts över din bästa kompis? nää ätit från en papperskorg? haha. det hade varit nåt du.

0 comments: