2007-03-11

NU KAN DU FÅ MEJ SÅ LÄTT

riktigt uttråkad faktiskt. måste måste måste somna snart alltså. so damn tired. dock gick det bra att jobba. räknade ut att jag tog 1,9 samtal i timmen, vilket inte är så överdrivet mycket kanske. nej, nu ska jag ringa carou & sen lägga mej i soffan & kolla på film & försöka somna.

Höger- eller vänsterhänt: höjer Humör just nu: seg & trött Favoritgodis: choklad Kläder just nu: strumpbyxor, shorts, linne & kofta Musik just nu: placebo Sommarplaner: hultsfred as usual & jobba typ Hur många kuddar sover du med: 2-3 Spelar du nåt instrument: gitarr Morgon- eller nattmänniska: natt, absolut Vem är viktigast för dig: ja, det blir väl jag själv då Bio eller promenad: promenad Är du kittlig: kittligast Snarkar du: YES. speciellt när jag är full. Stjärntecken: fesk Äckligaste insekten: harkrankar & sånt skit Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? osynlighet vs. flyga. tror fan jag tar flyga. om jag skulle kunna bli osynlig skulle det nog bli till min egen nackdel faktiskt. Vad vill du jobba som? shrink Stökigt eller välstädat? just nu är det sjukt välstädat faktiskt Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? sure, why not Gillar du att sjunga? jodå. ibland så. Anser du att du är stark? beror på tillfälle samt alkoholhalt Vad gör du om du får hicka? hickar? Vad längtar du mest efter just nu? lördag & våren

0 comments: