2007-03-12

EN LESTA

VARFÖR SVARAR DU PÅ DESSA FRÅGOR: försöker bli trött BRUKAR DU KOMMA I TID: jag är rätt jävla sämst på det VAD HADE DU I DIN MUN SENAST: cola light HAR DU BRA KONDITION: haha NÄR MÅR DU BRA: när jag har roligt NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: i fredags på bion tydligen. nej förresten, i lördags på statt HUR KÄNNER DU DIG NU: seg VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER: svart, vitt & grått. färgglad jävel det där. KAN DU LAGA MAT: se: "har du bra kondition"TYCKER DU OM FÖTTER: gillar att massera dom lite ÄR DU SMART: ful får man va, men inte dum BLIR DU BRA PÅ KORT: speciellt när jag är packad VAD HAR DU PÅ DIG: mysisar ÄR DU AKTIV I SKOLAN: lätt VAD SAKNAR DU: motivation NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST: i fredagsnatt. jag var en våldtäktskvinna. VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET: hah, det vet jag inte. förmodligen inte. HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR: minns inte vad jag gjorde igår. jag tror jag sov. DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN: kaffe RAKAR DU BENA: ibland så ÄR DU NYTTIG: tydligen inte NÄR BRUKAR DU GÅ OCH LÄGGA DIG: beror på vad som händer dagen efter VAD SKA DU GÖRA I SOMMAR: slacka. dricka öl & simma runt på hultsfred PROJEKT JUST NU: överleva veckan VAD BORDE DU GÖRA: överleva den kanske VAD VILL DU GÖRA NU: kramas faktiskt. & hångla. HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB: tc forevah ÄR DU BLYG: i wish. saker & ting hade varit så mycket enklare då ÄR DU POLITISKT AKTIV: nej. men grön. VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: typ tie VILKEN KLASS GICK/GÅR DU I?: gick i es3 VAD HAR DU FÖR SNITTBETYG?: minns inte VILKA INSTRUMENT KAN DU SPELA?: gitarr väl VILKEN IDROTT SYSSLAR DU/HAR DU SYSSLAT MED?: typ alla VILKET DATORSPEL SPELADE DU SENAST?: harpan VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?: zelda - a link to the past VILKET DATORSPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?: back packer jr VILL DU HELLRE HA MAIL ÄN VANLIGA BREV?: naeh HAR DU HAFT SEX MED NÅGON SOM VAR DUBBELT SÅ GAMMAL SOM DIG SJÄLV?: nej. det hade sett ut. TROR DU PÅ KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET?: jag vet inte längre ÄR DU BISEXUELL?: nej HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?: en flaska vin, några groggar eller 5-6 öl HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?: japp VAD ÄR DET PINSAMMASTE DU GJORT PÅ FYLLAN?: jag ångrar ingenting. eller jo, men det man inte minns har ju inte hänt & om det inte har hänt är det väl inte så mycket att skämmas över. (optimisten) VAD SKULLE DU GÖRA OM DU VAR MAN FÖR EN DAG?: knulla ÄR DU FEMINIST?: det tror jag väl inte HAR DU STJÄRNOR OCH KAJAL?: YES & jag lyssnar på broder daniel samtidigt som jag sitter i ett badkar fyllt med svarta rosenblad & dricker blod BRUKAR DU SMINKA DEJ?: stjärnor&kajal säger jag ju ÄR DU NÖJD MED DIT LIV?: jag är nog för ung för att kunna ta beslut om det än OM INTE, VAD VILL DU ÄNDRA PÅ?: sa ju just det. kanske flytta härifrån. skulle vara nice. HAR DU STADIGT SÄLLSKAP?: jag är stadigt singel VEM ÄR DIN DRÖMMAN/DRÖMKVINNA?: adam brody TROR DU ATT DET BLIR NI TVÅ EN DAG?: ofc VAD VILL DU JOBBA MED?: modellscout HAR DU TRÅKIGT JUST NU?: lätt. nej jag gör listor för det är så himla underhållande. doh. VAD GÖR LIVET VÄRT ATT LEVA?: det vet man nog inte förrän man ligger där på dödsbädden. eller 42 kanske. VAD ÄR DET ROLIGASTE DU GÖR NÄR DU ÄR LEDIG?: träffar fölk

0 comments: