2007-03-15

STÖRRE ÄN SÅ HELT ENKELT

som jag sa till carro igår, att jag undrar om det här kommer bli den sämsta eller den bästa veckan, & fick till svars att det blir vad man gör det till, har jag kommit fram till stämmer så damn väl. & vem vet, om ett halvår kan jag nog blicka tillbaka & se att ja visst fan blev det den bästa veckan ever. jag ser inte det här som ett nederlag, utan som en början på någonting nytt. vad det nya blir vet jag ju dock inte än, men det lär väl märkas det med.
men det sjuka är att såna här grejer alltid alltid alltid händer runt min birthday. det spelar ingen roll. jag menar, alla män jag i stort sett nånsin har varit tillsammans med har det alltid breakat med i mitten av mars. & det blev ju bara bättre & bättre efter det. får väl se transcom & hela karlskoga som ett jävligt dåligt & osunt förhållande helt enkelt. cause im so much bigger than that.

0 comments: