2007-03-30

NOBODY DOES IT BETTER

hjemma från en bra dag. drog ner till paris & lunchade med anders & ganget & sen spelade vi minigolf. robin vann. jag kom sist. såklart. men men ^_^ i'm only in it for the tidsfördriv.
uuuuusch. jag vill att nina ska sluta jue. måste egentligen packa ihop min lägenhet också. kommer kännas lite sorgligt att lämna den faktiskt. måste erkännas. även fast den ligger läängst bort i världen, så har vi ändå varit med om en del ihop. men ska bli otroligt gött att komma bort faktiskt. kan i stort sett inte tänka på nåt annat. men det gör inget. jag får.

VAD SÄGER MAN? tudilou tina DU KALLAS? mady, maddis (iofs bara av lotta), madde VIKT? den som ändå visste det du ÅLDER? tjugo TROSOR? beiga KALSONGER? har ett ex's gamla NAKEN? fullt påklädd VEM SÅG DIG SENAST NAKEN? kenny VEM SÅG DU SENAST NAKEN? samma där HUR SVARAR DU I TELEFONEN HEMMA? ah hallå? HUR SVARAR DU I MOBILEN? ah hallå? RINGER DET MYCKET TILL DIG? iblann så ^_^ RINGER DU MYCKET TILL ANDRA? enligt min teleräkning så.. VEM RINGDE DU SENAST? nina VAD SA DU? frågade vad vi skulle göra ikväll VAD SA DEN DU RINGDE TILL? att vi ska kolla på film DAGENS LÅT? melody club - baby DAGENS ARTIST/BAND? the streets HUR MYCKET PENGAR HAR DU? i väskan drygt 200:- & på kontot typ 3 papp SENAST KÖPT? en minigolf-runda SENAST KRAMAT? erik SENAST PUSSAT? erik SENAST HÅNGLAT MED? erik SENAST HAFT SEX MED? kenny FESTIVALER I SOMMRAS? hultsfred ANTAL TIMMAR I SÖMN INATT? typ 10 SOV DU ENSAM? jäpp VEM SOV DU HOS SENAST? charlotta VEM SOV SENAST HOS DIG? norskarna VEM ÄR SNYGGAST? adam brody TJEJER? jerky, blallan, nina, carou KILLAR? anders, carlos, burkish BRÖST? bjur du så TÄNDER PÅ? heta män SENAST KÅT? senaste fyllan VEM VET MEST OM DIG? jag själv VEM VET DU MEST OM? mej själv VAD SKA DU GÖRA NÄR DU ÄR KLAR? spela tevespel kanske VAD SER DU FRAM EMOT? portugal VAD VILL DU HA JUST NU? sex drugs and rockn'roll

0 comments: