2007-03-29

EN LESTA VETTU

VAD LÄSTE DU FÖR SPRÅK I SKOLAN: engelska, tyska & en del ryska ATTRAHERAS DU AV MÄN MED SKÄGG: jodå. beror väl inte bara på skägget kanske. VAR BRUKAR DU HANDLA DINA KLÄDER: väldigt olika VILKEN AFFÄR GILLAR DU BÄST: asos TYCKER DU ATT DU ÄR SNYGG: jak er sock RÖSTADE DU I DET SENASTE VALET: indeed VILKET ÄR DITT SENASTE INKÖP: bärs igår på reddan VAD BORDE DU GÖRA: ta ej i kragen. & klippa mej kanske. VAD GJORDE DU I SOMRAS: var på festival, grillade, festade & jobbade VAD ÄR DIN VÄRSTA OVANA: glömmer ofta att ringa när jag sagt att jag ska det VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ NAGLARNA: roett VAD HAR DU I DIN HANDVÄSKA IDAG? vad har jag INTE i min väska? två tröjor, plånbok, nycklar, skiva, hårnålar, vaselin, halsduk osv VILKA LÅTAR LYSSNAR DU MEST PÅ I NULÄGET? come give my love - ted & the streets alla NÄR FLÖG DU SENAST: i nian TYCKER DU OM ATT FLYGA: hoppas jag väl HUR MÅNGA LEKTIONER HAR DU I VECKAN: inga alls. in your face. HUR MÅNGA ÄR ONLINE PÅ DIN MSN NU: orkar bara inte kolla SAKER DU STÖR DIG PÅ: hmm. tjaru. inte så svårt att räkna ut kanske. SENASTE STÄLLET DU GICK TILL: toaletten VAD LYSSNAR DU PÅ: the streets - turn the page HAR DU BLIVIT DUMPAD NÅN GÅNG: yes HAR DU DUMPAT NÅN GÅNG: mhhmm ÄR SEX VIKTIGT I EN RELATION: yes. det är ännu viktigare om det är BRA sex KÄNNER DU NÅGON SOM SITTER I FÄNGELSE: nej. men jag vet en del som borde. FAVORITPLAGG TILL VARDAGS: jeans, tygskor, oversize t-shirt INKOMST: lön HUR MÅNGA ÖRHÄNGEN ÄGER DU: typ 4 par ANVÄN DER DU ALLA: använder typ 1 par VAD ÖNSKAR DU DIG MEST I HELA VÄRLDEN: sinnesfrid

0 comments: