2007-03-23

SNOW PATROL - CHASING CARS

fick samtalet förut. men vi bestämde att vi tar det på måndag istället, när jag är själv. yes. han tyckte iaf att jag lät "mycket intressant". wehey. couldn't be happier. fast å andra sejdan, bredbandsbolaget forever in my heart. & min grupp. usch. började nästan tjuta förut när jag tänkte på att det faktiskt inte blir så mycket mer transcom för mej efter sista april. mitt första jobb & världens bästa människor.
men det känns lite som att det här kanske var "meant to be". jag menar, jag har ju ingen lägenhet efter sista maj & inget jobb efter sista april & karlskoga vill jag ju bara inte ha. nu får jag bara se till att ro hem det här. annars blir det väl gatan som nurrisch sa. hah.





Dricker: starkt kaffe Äter: trimspa evolution Gillar: feedback Läser: självbiografier Tränar: på att bli en bättre/nyktrare människa Favoritfärg: svart, vitt & brunt Ogillar skarpt just nu: den här känslan, samtidigt som jag älskar den Har ångest över: det är väl rätt uppenbart/officiellt Tror på: spöken & att precis ALLT blir vad man gör det till Favoritfilm: eternal sunshine, utvandrarna, bridget & love actually Schampo: dove Vill kunna: erkänna för mej själv Avskyr: att jag inte kan det Är osäker på: hur jag ska känna gällande det mesta just nu Har problem med: hjärnspöken & vissa vänner Skulle vilja ha: självdistans Tycker att: allt är upp&ner Är svag för: det är väl också rätt uppenbart Fattar inte: varför det ens är det Favoritdoft: paris hiltons nya


okey, det där blev väl en rätt kryptisk lista, men ni som läser fattar ju ändå.

& nyss, när jag kom hem, hade jessica uppenbarat sej. hon hade städat min hall & lämnat fyra kameler. hon är nog den enda jag känner som skulle kunna göra en sån sak. & visst, för andra är det säkert ingen big deal, men just att det är hon lägger sej som en varm filt över mej. nobody loves you like i do. inte ens magnus. bara så du vet :*

& jag är så otroligt pepp alltså! (& depp då) men fan. tänk om det blir så som jag vill/känner/tänkt. komma bort härifrån. försvinna från karlskoga & sverige överhuvudtaget & tillräckligt långt bort för att ångesten inte skulle kunna hitta mej & förhoppningsvis tyna bort tills jag kommer hem igen. fyfan vad sweet. jag mådde nog knappt såhär bra när jag flyttade hemifrån ens. eller fick veta att jag fick förlängt, alla dom gånger jag fick det. jag ser det fortfarande som att jag fått förlängt, men inte på transcom. nono. utan i själva LIVET. djupt, i know.

0 comments: