2008-05-25

aj aj aj

låg ute i solen i 5-6 timmar. utan skydd. utan nada. kan inte säga att det var döhett som det brukar vara, men har aldrig bränt mej så mycket. solen här nästan i afrika är lugnt underskattad. den finns där, i promise. jag är grillad. det gör ont att duscha. det gör ont att ens skriva. jag är sämst på solning. dock har jag lånat boken "Sex Som Jag Vill Ha Det" av bella. har redan läst halva & den är grym. gör att man kan stekas utan att ens märka det. tips!

ikväll funderar vi på att gå på spriten. "tips om uteställen tas tacksamt emot" tänkte jag skriva, men kom på att det är söndag & då är det nog inte mycket mer än space rocket & chameleon som är öppet. damnit. aja, får la se var vi hamnar. ska väl iallafall ta oss nedåt funkis. om jag törs visa mej ute med den här hummer-brännan.

0 comments: