2008-05-20

triztezzh

HAR DU NÅGONSIN
ätit sushi: hehe, jo det har väl blivit så ett par luncher eller hundra.
stått på scen: jodå. ezteth va.
blivit dumpad: japp
varit ihop med någon som varit otrogen: tyvärr
varit med om en bilolycka: ja det kan man väl säga
klättrat på berg: vad gills som berg?

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: gäller det väder: inget. gäller det dryck: kall & mat: varm
spets eller satin: spets
blått eller rött: rött
regn eller snö: regn
ull eller bomull: ull
rosor eller tusensköna: tusensköna
vår eller höst: vår, borde man väl säga. fast gillar nog hösten mer.
historia eller vetenskap: vetenskap
matte eller engelska: engelska

MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet: kan jag väl inte påstå
vet den om det: nej det skulle ju vara rätt underligt
gillar någon annan dig just nu: hm efter i lördags får jag väl lov att vara misstänksam..
vad tittar du på hos en kvinna/man: humor & skills i köket.. eh vafan, jag skulle kunna göra en milslång lista. är rätt kräsen när det kommer till en riktig karl. portugiserna gills inte.

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal: nä inte direkt
kramat någon: nej. men kindpussats. borde gillas.
bråkat med en kompis: nopes, inte det heller. jag ligger i lä.

GILLAR DU ATT
ge kramar: clarissimo. händer väl dock inte allt för ofta.
ge massage: innan jag fick smeknamnet "tjyven" var jag kallad "massuse", so i guess.
gå promenader i regnet: ja, det är nice. fast sitter hellre ihopkuren inomhus & lyssnar på smattret mot fönsterbrädan. sommarregn luktar rätt nice också såatte..

ÖVRIGT
svär du för mycket: jag tror inte det? min svärighet är rätt average, haha.

när duschade du senast: yesterme, yesteryou, yesterday
vilken färg är det på dina byxor just nu: zvarta zhortz
vilken låt lyssnar du på just nu: ingen, men nyss på blowin' in the wind.
vad var det sista du sa: "vi kanske kommer ner till mojan sen, hej"
vad är bredvid dig just nu: en telefon & ett upphängt påslakan
vad var det sista du åt: saffransomelett med skagenröra & gurka (!)
hur är vädret just nu: fin "utomlandskvällssol"
vem pratade du sist med på telefon: stefan
vad gör dig glad: glada vänners sällskap
vart skulle du vilja åka: hem till sverige
vill du ha barn: jao. ett par skottska ungar i kilt skulle vara nåt.
vad ska dom heta: typ arthur & gregory Mc-something. lät skottskt.

0 comments: