2008-05-24

make the reservation

jaha gårdagens gig gick ju bra. enligt dom som var där. jag var mest... nervig över att stå på scen igen? konstigt nog var jag mer nervös över att sjunga inför sådana om står mej som närmast, än flera hundra okända. men det är nog inga konstigheter med det.
efter moynihans drog jag, mathilda & paula till jam. dansade, träffade fölk & rökte mest? polisen kom fram i början av natten & sa att jag var en "jelous jelous girl" (zanth). dock hävdade jag att "no, i'm not jelous, i'm swedish, and swedish girls are not portuguese girls, and swedish girls doesn't like liars". han muttrade mest & gick därifrån. dessutom ville han att jag skulle träffa hans date sen några dagar tillbaka. ehehm, nej, jag är inte din mamma pöjk.

hursomhaver var det roligt iallafall. skitkul att så många kom för att kolla på mina & linnsans små uppträdanden! tack alla babes! joe är ju en grym musiker så det är svårt att misslyckas med honom tror jag. tack iallafall!

0 comments: