2008-05-31

is my head still on?

efter endast ett-par-tre-timmars sömn sitter jag helt apatisk framför datorn. igår var ingen fredag i ovanlighetens tecken. irländarn & vespas/jam. jag & paula gick verkligen inte så stenhårt ut för det där med att fixa gratisdrinkar, men det gick ju bra ändå. konfronterade en vän, men som vanligt med di där portugiserna har man svårt att få nåt vettigt ur dem. tycker bara att det är synd, för det är inte mej det drabbar egentligen, även fast det kanske borde vara det.

& skönt att jag äntligen kan slappna av & inte behöva oroa sej nåt mer. kul att man går & blir paranoid & helt neurotisk i onödan. men det är väl som vanligt när man är brud, i suppose.

bästa köpen jag gjort på länge var iallafall Nike Air mjukis-/träningsbyxor (ja, jag använder de som mjukisar of course då jag sen tidigare misslyckade försök till att bli en fit person, gett upp hoppet om att bli nästa carro klüft & därför inte använder mej av ord som "träningsbyxor") & ett par havaianas. i know, mainstream, men vafan. knatar 2/3 av madeiras befolkning runt med ett par såna flops måste det ju betyda att de är sköna. & det är dom verkligen. mumz.

0 comments: