2008-05-01

red red whining

idag är det ju första maj vilket innebär ledigt från jobbet, vilket i sin tur innebär att man är bakis som ett svin. igår var bra som vanligt. var på irländska först. kändes märkligt att träffa andre, don't know why, sen copa där det var rock night. hade riktigt trevligt faktiskt. & sen vespas såklart. hähä. träffade en gammal amigo som sa att jag fått tjocka kinder - haha, då ska han se min buk. & uttrycket "lammkött" har fått en ny innebörd säger jag bara. jezuz. lika bra att gå på kycklingfilén direkt. inga konstigheter. uppenbarligen. fick dearest vespaskorv as well. fattar inte hur jag kommer kunna överleva i sverige/sköttland UTAN vespaskorven. aah. den är verkligen to die for. så, imorgon är det alltså fredag igen. sweet. får la se vad som händer. börjar tröttna på att vara bakis. uäh.

drog en sån line jag drog för ruben på b2 igår på vespas också, till en del portugiser. "como é que se diz "you are hot" em portuguese..?" haha. lika roligt varje gång. dom vart så glada dom små liven. det bjuder jag på. kände mej oerhört generös igår faktiskt.

0 comments: