2008-05-14

in your eyes i can see that you're cracking up

boa noite. hemma från en kväll på irländska. mötte upp stefan för att kolla lite skott-rysk fotboll. käkade fish&chips (dags att börja träna på sån där mat nu), olivers lillebrorsa var där & försökte lära mej lite skottiska. minns inget alls av det tyvärr. de gamla time share-rävarna (som man alltid träffar av någon anledning) dök upp & vi fick oss ett par goda skratt. två av bovarna har ju svenska fruar & talar svenska, så man fick passa sej vad man sa. fodes, inte van vid det. blev väl ett par grodor, men men.
dom tyckte att de svenska brudarna var bäst då vi både är good looking & att ett "nej" verkligen är ett "nej!?". han som var utklädd till pippi på transvestitkvällen (du vet vem jag menar maria. garvar varje gång jag ser honom) var som vanligt på, & tyckte att han skulle köra mej hem. men hans pillande & snea blickar på vigselringen var ju ingen direkt turn-on, så..
dearest benjamin kom förbi & var lika söt som vanligt. slutade med att jag & stefan tog taxi hem för cirka 20 mins sen & nu sitter jag här, mitt i natten, med ansiktsmask & väntar på att badrummet skall bli ledigt. that's about it. har ingen aning om vilket lag som vann för övrigt.

by the way: googla "moynihans" & ni får upp en massa bilder från stefans blogg. hmmm i wonder why..

1 comments:

Anonym sa...

Ja visst fan, nu kom ja ihåg han... :D de ä allt en ful fisk de