2008-05-04

do you see me when you look?

jag har funderat lite på senaste tiden på min & rúbens relation. vi träffas när vi är ute men då dissar vi oftast (oftast är det väl för att jag är upptagen med allt annat kött), ibland åker vi hem med varandra. varannan gång hör jag av mej till han & fylleringer, fyllesmsar & ja allt sånt där. varannan gång är det han. vi vill inte ha varandra, men han har erkänt att han försöker vara med mina vänner för att göra mej svartsjuk & inte gillar att jag är med hans. & det är ju först nu som jag verkligen börjat komma över honom & då börjar han ringa när han är nykter också. jag fattar ingenting. när vi träffas bråkar vi som vi aldrig gjort nåt annat & när vi talar med varandra i telefon pratar vi som vi vore vänner & när vi är ensamma är det som vi vart gifta i hundra år. så, vi vill inte ha varandra, men vi vill inte att vi ska vara med någon annan heller. vad blir summan av kardemumman?

0 comments: