2008-05-13

i'll sail this ship alone

senare ska jag, linn & johanna (nytillskottet här på ön, från kga hon as well:)) gå till camara de lobos & tillbaka. blir väl en promenad på lilla milen, men vad gör man inte. en morgonpromenad & en kvällspromenad. får ta simningen jag tänkte ta ikväll, till frukost imorgon istället. börjar känna mej riktigt entusiastisk för det här med "mady, gör om dej". misstänker man att nåt inte står rätt till, bör man börja med sej själv. (& se vilka fina slutsatser jag börjat dra på senaste tiden. jupp jupp) sen är det ju det där med alkoholen också.. & rökningen.. men bägge delarna kommer jag dra ner på grymt mycket när jag kommer tillbaka till sverige. kommer varken vara lika lättillgängligt eller billigt (sen när gick det att köpa en flaska sjuttis på konsum för 70 spänn liksom?).

& så nystarten då. det kommer bli grymt. det känner jag på mej. kommer komma till skottland som en ny fräsch sommarfläkt från sverige, med lite av solen från madeira i bagaget.

0 comments: