2008-05-08

there's no depression in heaven

påbörjade ett blogginlägg två timmar sedan. sen tänkte jag "esch, sätter mej med bloggen it self istället". två timmar senare har jag lyckats få lite mer färg än förut iallafall. men snart måste jag verkligen sova. znarkh. skulle ju laga matlåda också. det gick ju bra. grhm.

börjar bli lite nervös inför dejten imorgon också. what to wear. what to talk about. iofs lär vi ju ha rätt mycket att tala om då jag inte ens vet hur gammal karln i fråga är. är visserligen inte ens hundra på om jag vet vem det är jag kommer träffa. heh. jag & mina karlar som bella skulle säga. men det spörs väl. alltid roligt att bli bjuden på egenrullade svenska köttbullar av en portugis (som att det händer hela tiden eller kommer hända igen EVER. haha)!

& på tal om bellabus kommer damen hit om bara två veckor. i can't wait! då jävlarimej ska vi på copa som bara du & jag kan darling. VIP-hyllan är sej inte lik utan dej & mej. i promise.


1 comments:

Anonym sa...

nice layout schnigging ;)