2008-05-27

say goodnight and go

hehe, maria ringde & breefa lite nyss. i och med tidigare uppror över det jag skrivit i min blogg, som bytheway är heeelt frivillig att läsa (ingen som tvingar er med andra ord ;)), är det väl bäst att inte kommentera samtalet & dess innehåll. men ha! säger jag bara & skakar lite lätt på huvudet. precis när man trodde att man inte kunde bli mer förvånad - vips, så blev man det! men det är väl sånt som gör ens vardag i suppose. vet inte om jag ska skratta eller gråta. jag tror jag skrattar. det bästa skrattet är hånskrattet. den som slutför meningen "det är ju ett vinnande koncept att.." får en guldpeng.

ska träffa polizei sen också. lite middag & kanske lite poncha (glömde jag nämna att jag är grym på att göra poncha? :P) & på tal om polizei har tysken jag också har dejt med i veckan inte hört av sej än. fine, jag var lite dizzig, men ska man ut på dejt med en svensk bör man väl tåla lite dizzigness.

0 comments: