2008-05-17

jag fungerar inte så

igårkvällen/natten var rätt mysig & rätt ovanlig faktiskt. maria & jag lagade mackor med tyskt "krabbensalat" (räksallad för svenskar) & attila & nicklas kom över. dom diskuterade homosexualitet & jag kände att det var nog bäst om jag inte la mej i. vi hade nog inte slutat än.

idag är jag för första gången på ett par veckor riktigt utvilad, men ändå stel av allt soff/sängliggande igår. livet som soffpotatis är förbi & det är med stor sorg jag överväger att faktiskt tro på det själv. men så fort jag kommer hem till mamma kommer jag nog komma tillbaka till min gamla hobby. hennes soffor är ju så förbannat sköna också. tänk om man hade en teleporter. mumz.

& inte en gnutta sol ute heller. fast med fyra veckors semester framför mej på ön, känns det som att jag kommer hinna bli tillräckligt brun för att få komma hem. (ja, mina nära&kära har en tendens att dissa min dåvarande/nuvarande solbränna, då jag lika gärna kunde varit på island & inte madeira) men ingen panik, har både sol- & matolja för den som är orolig att jag inte ska kunna få min nästan see-through-hy att bli åtminstone lite ljusrosa.

0 comments: