2008-05-19

busy woman

nej, hann aldrig med jobbet idag. får ta mej ner imorgon eller på onsdag. antar att bellsen kommer vilja gå ner & träffa en massa fölk, så två flugor i en smäll - följa med bells, samt packa ihop det som varit mer eller mindre mitt hem under 14 månaders tid. jepp jepp.

(förresten spelar det ingen roll längre. spelar ingen roll om man ens försöker vara trevlig mot folk man inte alls känner för att vara trevlig mot. hellre ge en bitch slap faktiskt. (ibland önskar jag att jag inte var så väluppfostrad) & vad får man för det? sura miner & beska kommentarer. men som jag sa till linnsan förut, min beskhet kommer den med. som en kram hejdå. fast mer som.. ah jag vet inte. jag vet att det kommer såra. jag vet att det kommer bli tråkiga efterföljder. men den här gången kommer jag ha överseende med min snällhet & vara lika elak själv. för en gångs skull. fast jag innerst inne vet att det är mot en människa som i grund & botten är snällheten själv, men som blivit förgiftad av nånting jag aldrig sett maken till tidigare. typ, pure cruelness. men inte mitt problem. (har jag börjat förvandlats till en sån negativ person nu? skitsamma, man kan inte älska alla))

var på irländska förut också för lite rep. på fredag uppträder jag & linn där. linn med "proud mary" & "stand by me". jag med "let it be" & "blowin' in the wind". nu när jag tog taxin hem kom jag på ytterligare en sång. får la se vad joe har att säga om den. MEN, på fredag alltså; get there or die trying.

0 comments: