2008-05-05

& om sanningen ska fram så får den ljuga

mätt mätt mätt. har inte lagat mat i vårt kök på månader känns det som. men nu fick det bli stekt potatis, stekta champinjoner & stekt paprika. & cajunsås. mömz. & innan dess en promenad & innan dess ett par längder i poolen med linnsan. & portulektion innan det. & så jobbet då. aktiv dag indeed. & nu är jag så trött så nu faller jag snart ihop.
har sett en massa folk idag & folk som faktiskt börjat hälsa på en i nyktert tillstånd. typ polisen, luiz, andré & lino är dom kändisar vi sett idag bland annat. synd att man ska dra precis när man börjar bli bundis med ön. men lika bra att dra medan man är på topp & har någon sorts värdighet kvar. heheh.

nej, nu ska jag ta med mej datorn in till mitt & sen ska jag stänga de blå för natten. imorgon väntar en morgonpromenad & sen trabalho i typ hundra år. det är så man droppar dead av lycka.

0 comments: