2008-05-03

a girls gotta do, what a girls gotta do..

tänkte bara meddela att det är med både sorg & lättnad jag valt att lägga denna helt fantastiskt vackra ö & Timepiece LDA bakom mej. jag har sagt upp mej & kommer befinna mej i sverige från och med den 11:e juni. men, det är ett väl genomtänkt beslut & situationen här är verkligen ohållbar. så, nu är det nya platser & nya människor att ta del av. skottland är inom närmsta sikte, med ponny & pferd. & det tror jag blir hur bra som helst. en engelska man inte förstår, bärs i floder & män i kjol. planen är att spendera tiden över nyår på madeira. för hit på semester kommer man såklart åka. leka dum turist.
har träffat helt otroliga människor här nere. vissa kom ju tillochmed från karlskoga ;) men den jag tänker på i största hand är såklart min baby maria. without u i wouldnt survive, säger jag bara. & det är väl egentligen hon som gjort att man pallat vara kvar så länge man varit här. & det är väl tur att jag följer med henne till sverige, då hon, liksom ponny & pferd också sagt upp sej.

så, nu är det bara en månad mer eller mindre kvar tills man åker hem & den månaden ska jag spendera med de allra bäsa. jag & maria har tillochmed gjort en "bucket list". men men, ses där hemma alla svenska lovers & på återseende dear madeira.

1 comments:

Anonym sa...

Bra val Made. Madeira finns alltid kvar,men dags att ta sig mot nordligare breddgrader nu va?