2008-05-20

singing our space songs on a spider web sitar

sådärja. äntligen börjar allt slit för att ha varit tillsammans med datanördar i mina yngre år ta ut sin rätt. jag & html är inget vinnande koncept kan jag säga. lyckades iaf få bort bordern längst ner på sidan, samt lägga till en sån "besöksräknare" alla springer omkring med. nu är det bara en stegräknare som fattas höhö.

idag har varit en sjukt seg dag må jag säga. iom vädret, som inte varit speciellt givmilt, har det blivit en innesittardag. molnigt fast soligt, kallt fast varmt. gillart fast klagar. and the wheels on the bus go round and round. så vad har jag sysselsatt mej med då? jo, kollat på söndagens avsnitt av parlamentet (jag kan nog, med risk att få typ en skyffel i bakhuvudet av maria, säga att betnér slår gustavsson. med hästlängder) skrämt upp mej själv med Det Okända. (jag kan verkligen se damerna på noratorget samlas för att skryta om vem som har värst spöke hemma. över en glass då förstås) men sen började tv4-sidan lägga ner som vanligt, så blev att kolla lite bloggar. som vanligt. heja livet.

0 comments: