2008-05-28

rödvinsbakfylla utan rödvinet

varför går inte huvudvärken över? visserligen har jag inte druckit något vatten på typ tre dagar (kan ha något med saken att göra), men iom att vattnet smakar badhusvatten är ju inte det man prioriterar att dricka först kanske. ehe.

idag fick alla lön. utom stackars svinska flicka. aja, damen på banken var nice as hell & jag behövde inte ens legitimera mej (fördelen (& kanske den enda?) med att vara invandrare* är att man blir lätt igenkänd). men ska gå ner sen & kolla om lönen kanske bara valde att komma in lite senare. börjar hursomhaver bli orolig iallafall. tur man har en del innestående hos stefan:)

alltså det här livet jag lever nu är inget jag vill sluta med, kan jag tala om. går runt & städar & tvättar & fyller diskmaskinen & lyssnar på musik alá imogen heap. the perfect (desperate?) housewife life. nu behöver jag bara en karl som kan förse mej med det här livet. hehe. nu säger jag ju inte att jag inte gillar arbetslivet, i do, men skulle jag välja skulle det inte ta många sekunder innan svaret trillade ur munnen.

* lika bra att säga att jag nu menar invandrare på madeira & inte i största allmänhet, så det inte blir några missförstånd & fler sura miner.

0 comments: