2008-05-07

cross my borders and kill the calm

uh för sent att vara vaken egentligen. övervägde om man faktiskt skulle ta sej till copa för att kolla på joe, men min träningsvärkta kropp (!) & mina klorfyllda (läs: klårfyllda, ha ha) & kliande ögon vill helst hoppa ner i bingen & nanna. 3dje gången på fyra dagar jag simmat nu. börjar kännas i armarna minsann. speciellt när man väl rör på sej efter en nio timmars-lång arbetsdag sittandes i exakt samma position. så det är la gött.

synd att jag tryckt i mej en massa körsbärsgodisar vilket gör att jag börjar känna en viss sockerkick. försöker göra mej trött med parlamentet. går väl sådär. björn gustavsson är hilariuos! dessutom ser han ut som en kortklippt blondinbella vilket gör det hela ännu roligare. dock ser jag inte den riktiga meningen med att ha köpt ett tv4anytime-abonnemang iom att det buffrar varannan minut. så istället för ett tjugominutersprogram, tar det runt en timme att ta sej igenom hela programet. men men. det har väl sin charm det med.

aber nein, ich bin sehr müde. guten nacht meine lieblings.

0 comments: