2008-05-21

the return of bellabus

japp, nu sitter meine liebling i min soffa två meter ifrån. wonderfuuul. tur att bruden är här så man får lite sysselsättning i den alldeles för ensamma vardagen (haha, men vem klagar? inte jag iallafall ;P). så idag har vi käkat picado, prego & sushi. & jag fick åka på min första katamarantur! såg ett dussintals delfiner & sen stannade vi nedanför cabo girão så att turisterna fick bada lite. annars var det som en vanlig båttur eller? förutom att vi fick dricka sprit då. bar & båt i ett - perfeito!

så ikväll går vi på safarin & colan. ska väl bort till mini bar, om det är några folk kvar vill säga. annars ska jag nog försöka få med mej damen till irländska & få träffa alla babes där också. har dessutom två låtar till joe som är rätt intressanta..

btw, den här räknaren jag lagt till funkar nog inte helt korrekt. haha. när jag är inloggad på google har jag över 60 besökare på 2 dagar, men så fort jag loggar ur har jag runt 20. tror snarare på det första resultatet då uppståndelsen över mina tidigare blogginlägg skapat rätt mkt.. uppståndelse.. eller vad säger ni, ni som vet?
bild från paul do mar i höstas. sjukt vackert ställe.

0 comments: