2008-05-28

good cop - bad cop

alltså, VEM är jag & VAD gör jag vaken såhär tidigt?! klockan är 08:55. gick upp 08:30. det du bella, körs i takö, nu skulle du blivit stolt ;P men ärligt talat, måste det kännas som att jag har jordens rödvinsbakfyllehuvudvärk bara för att jag går upp ett par timmar tidigare än vanligt..? aja, får la vara värt det för att ha sovit med stans mysigaste karlkropp iallafall.
dejto numero dois gick bra. vi lagade lamm. nej, han lagade lamm & jag gjorde poncha. polizei tyckte den smaka serran-poncha. mady - probably the best ponchamaker in the world. haha. sen diskuterade vi sverige as usual, cristiano ronaldos hor-affärer, figo & zlatan. samt en den svenska tennisstjärnor. kan ju säga som så, att sport är inte mitt starka område, definitivt inte tennis & fotboll, så det blev endel aha-upplevelser men det var roligt. en lär sej nö nytt varjö dag.

0 comments: