2008-05-06

i'm never gonna dance the way i danced with you

micket bra dag. nu igeen. christina bokade flygbiljetten från mitt hjärta, till min själ. jag skulle ju visserligen ljuga om jag sa att jag inte höll på att börja tjuta på jöbbet när jag öppnade mailet, men. gotta leave u all behind and face the truth, ju. även om det känns bittert & förbannad tråkigt. men, som jag sagt innan - nya äventyr & nya platser att besöka.
så, för att börja från början. dagen har i sin helhet varit bra. jag, linnsan, johanna & mathilda drog till irländska. det snackades bloggar, jobb, jobb folk, folk i största allmänhet & portugisiska folk. andre fick sej väl en avhyvling eller två. men men. är man gris får man väl ta den smällen ;) sms:ade även lite med en annan gris & det vankas tydligen dejt inom kort med *trumvirvel* svenska köttbullar på menyn. nästan så man borde ta med sej kameran vafan. fast samtidigt tänker man "orka träffa någon innan man drar". men men. att få svensk lagad mat till sej kan man väl inte tacka nej till? vore ju som att tacka nej till en redan skrapad trisslott med miljonvinsten på.

0 comments: