2008-05-19

måndag hela veckan

haha! nää, skoja bara. för mej är det lördag i tre veckor till. sen lite till. enda riktiga skillnaden är väl att det inte kommer gå att köpa starksprit på konsum. fast det där med sprit är jag ju inte så mycket för ändå. ehe.

har precis stekt den där omeletten jag lärde mej göra för någon vecka sedan. med potatis & champinjoner. samt att jag har utvecklats till att ha gurka bredvid. känner mej alltid som en husmor när jag står vid spisen. rund & go. med nävertofflor & förkläde. & huckle. men samtidigt är det spännande eftersom jag alltid är lika nyfiken på om jag kommer att misslyckas (ja, man kan säga att det tillhör min vardag att koka ägg typ en kvart för länge, eller att bränna snabbmakaronerna). men min omelett är numera min bästa vän. gör mej aldrig besviken.

0 comments: