2008-05-12

i'll treat you good, if you treat me bad

guess what - jag är på jobbet of course. ringer nada, så vad ska man göra.. jo, man förmedlar skvaller såklart. & läser bloggar. kvizthen delar mina åsikter (vad jag förstår) & jag önskar det var fler som vågade "tala ut" lite mer. fast de flesta har varit här alldeles för kort tid för att märka skillnaderna mot hur det varit tidigare. mumz för ett år sen, säger jag bara.

sitter & drömmer om min lunch jag ska laga sen. potatis- & champinjonomelett med ruckola (??), körsbärstomater & feta. lärde mej göra omelett för första gången igår (innan har det blivit scrambled eggs) så nu är jag inne i en "shit my lord vad jag är duktig!" -period, så troligen kommer varenda matlåda denna vecka bestå av något omelettaktigt. sån är jag.

0 comments: