2008-05-20

tidsfördriv a.k.a. bloggfördriv

hm läser igenom en massa bloggar såhär nattetid. känns inte som att jag gör nåt annat än ägnar mej åt blogg-tid dagarna igenom. antingen andras eller min egen. å andra sidan vet jag ingen som uppdaterar så mycket som jag gör & ändå inte har nåt vidare värst spännande liv för tillfället. kanske det som gör att jag kan uppdatera så ofta, iom att alla andra faktiskt lever istället för att sitta framför datorn hela dagarna? ;) hursomhaver har jag lagt märke till hur mkt "pojkvänsinlägg" det finns att gå igenom. flera timmar av hur mycket "pojkvännsinlägg" som helst. no offence, carro & jessica, haha! (era inlägg förstår jag ju faktiskt tillochmed) men ja, kan tyvärr inte säga att andras är så underhållande. visserligen är väl inte mina inlägg så värst ligga-ner-på-golvet-av-skratt-framkallande heller, men jag vet inte. kanske är det min bittra sida som så många gånger annars kommer fram nattetid som börjar spöka, & kanske borde inlägget passa bättre på katastoferna. aja, jag kanske är en bitterfitta, men hoppet är det sista som överger en. & rödvinet på pingo doce of course.

0 comments: